Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.) z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827).

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Platforma internetowa konsultacji jest dostępna pod adresem www.grazynaleana.pl  na odpowiednich podstronach oraz prowadzona jest przez Usługodawcę.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, a także sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
  3. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
  • Usługodawca/Konsultant, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Lean Queen zarejestrowana w ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9121834884, REGON: 365765642.
  • Platforma – platforma internetowa Usługodawcy prowadzona pod adresem internetowym www.grazynaleana.pl 
  • Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy.
  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną zawierający z Usługodawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający założenie zamówienia oraz utworzenie Konta.
  • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  • Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu, umożliwiające dostęp do zakupionych produktów.
  • Produkt – produkty fizyczne i/lub elektroniczne zakupione lub dostępne w Sklepie. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  • Produkt elektroniczny – produkt zakupiony w Sklepie. Dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Usługodawcą, a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego na odległość.
  • Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie Sklepu.
  • Operator płatności – płatność za pośrednictwem płatności internetowych poland.payu.com umożliwia realizację płatności za pomocą szybkiego przelewu. Wybierając tę opcję płatności Klient zostaje automatycznie przekierowany do systemu poland.payu.com, gdzie może dokonywać płatności. poland.payu.com posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz opiera się na szyfrowaniu SSL, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
  • Dowód zapłaty – faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosowanymi przepisami prawa.
  • Płatność – wpłata na konto Usługodawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowej.
  • Newsletter – materiały przesyłane przez Usługodawcę drogą elektroniczną Klientom, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.).
  • Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  • RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  • Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).

§ 2. Kontakt ze Sklepem

  1. Adres korespondencyjny Usługodawcy: ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław.
  2. Adres e-mail Usługodawcy: kontakt@grazynaleana.pl
  3. Numer rachunku bankowego Usługodawcy: 94 1140 2004 0000 3102 8395 9041
  4. Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie z Usługodawcą od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00.

§ 3. Wymogi techniczne

  1. W celu zapewnienia możliwości prawidłowego i niezakłóconego korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień niezbędne są:
    a) Urządzenie z dostępem do Internetu o minimalnej prędkości 5 Mb/s,
    b) Połączenie z siecią Internet zapewniające transmisje danych,
    c) Odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz JavaScript np. Safari, Google Chrome, Internet Explorer,
    d) Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail służące do złożenia zamówienia i/lub założenia konta w Sklepie Internetowym.
  2. W celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej niezbędne jest posiadanie:
    a) w przypadku korespondencji mailowej – aktywne konto poczty e-mail,
    b) w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych – oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
  3. Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę nie obejmuje dostarczenia urządzeń ani oprogramowania wskazanych w ust. 1 niniejszego paragrafu.
  4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą, a Klientem. Usługodawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  5. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 4. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu Usługodawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną oraz sprzedaż produktów elektronicznych.
  2. Podstawowymi usługami świadczonymi drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Usługodawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy z Usługodawcą drogą elektroniczną.
  3. Nabycie usługi przez Klienta wymaga wypełnienia formularza dostępnego na stronie internetowej, wyrażenia niezbędnych zgód oraz uiszczenia płatności.
  4. Usługodawca świadczy również na rzecz klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnieniu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt lub Usługę.
  5. Każdy Klient może nieodpłatnie skorzystać z subskrypcji Newslettera po wyrażeniu odpowiedniej zgody. Usługa wysyłania Newslettera świadczona jest przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera, przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy.
  6. Nie ustanawia się minimalnego czasu trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy o świadczenie usług.
  7. Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron w każdym czasie poprzez nie wykupowanie kolejnego pakietu Konsultacji.

§ 5 Konsultacje dot. Lean oraz materiały po konsultacji

  1. Klient za pośrednictwem Sklepu internetowego ma możliwość wybrania wariantu konsultacji.
  2. Klient dokonuje zakupu poprzez złożenie zamówienia w Sklepie internetowym oraz dokonaniu płatności za pomocą płatności elektronicznych za pomocą PayU.
  3. Na etapie składania zamówienia Klient ma możliwość zaproponowania odpowiadającego mu pierwszego terminu konsultacji. Termin konsultacji zostanie potwierdzony drogą mailową. Klient otrzyma link do spotkania oraz instrukcję zapisywania się na kolejne terminy konsultacji.
  4. Klient ma prawo odwołać wcześniej opłaconą wizytę, nie później jednak niż na 1 dni roboczych przed ustalonym terminem wizyty, z zachowaniem prawa do wyznaczenia nowego terminu bez dodatkowej opłaty.
  5. Klient przyjmuje do wiadomości, iż po rozpoczęciu świadczenia jakim jest rezerwacja konsultacji w ustalonym i zaakceptowanym terminie wyraża zgodę na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a co za tym idzie oświadcza, iż wie, że zgoda taka powoduje utratę prawa odstąpienia umowy po wykonaniu Konsultacji wchodzącej również w pakiety konsultacji biznesowej. W związku z tym nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art. 38 pkt.1) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2014r, nr 827).
  6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje powiadomienie mailowe z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz terminu konsultacji, a także instrukcję logowania do indywidualnego panelu klienta.
  7. Klient wszelkie materiały, tj. zalecenia, podsumowanie konsultacji oraz inne materiały związane z przebiegiem konsultacji otrzymuje na podany adres e-mail lub zostają mu one udostępnione na jego Koncie, o ile Klient takie konto posiada.
  8. Podczas pierwszej konsultacji z Klientem zostają ustalone częstotliwość raportów i kontaktu z Klientem.
  9. Konsultant zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z Klientem lub skierowania do innego specjalisty w przypadku, gdyby okazało się, że podejmowane tematy wychodzą poza zakres kompetencji konsultanta /mentora.
  10. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez Konsultanta nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków lub mogą być one odsunięte w czasie.
  11. Konsultant nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania planu, rekomendacji, które przedstawił klientowi.
  12. Klient jest świadomy, że niestosowanie się lub wybiórcze stosowanie się do ustalonych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod oczekiwanych efektów końcowych rozwiązywanego problemu/zagadnienia.
  13. Klient jest także świadomy, że zatajanie informacji bądź podawanie nieprawdziwych informacji na temat faktycznego statusu związanego z podjętym problemem, co wpływa na efektywność wypracowanych rozwiązań w ramach konsultacji. Konsultant nie ponosi za to odpowiedzialności.
  14. Wszystkie informacje, które Konsultant uzyskuje w trakcie świadczenia Usług dla Klienta objęte są tajemnica bezterminową i nie są przekazywane osobom trzecim, chyba że Klient wyrazi taką wolę.
  15. Warunkiem przystąpienia do współpracy z Konsultantem jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.

§ 6 Warunki nabywania usług, składanie i realizacja zamówień

  1. W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy drogą elektroniczną z Usługodawcą Klient dokonuje wyboru Produktu/Usługi z poziomu formularza na stronie grazynaleana.pl. następnie Klient powinien wybrać termin tj, dzień i godzinę pierwszej konsultacji (w przypadku wybrania pakietu konsultacji). Następnie po uzupełnieniu pozostałych danych Klient jest przekierowywany na stronę opera płatności PayU. Aby dokonać finalizacji zamówienia Klient klika przycisk „Kupuję i płacę”.
  2. Podczas wypełniania formularza zamówienia Klient ma możliwość skorzystania z kodu rabatowego, jeżeli taki posiada w polu o nazwie „Kupon”, a następnie kliknięciu w pole „Użyj kuponu”. Po zatwierdzeniu kodu cena w Koszyku ulegnie modyfikacji. W przypadku braku działania aktywnego kodu rabatowego Klient ma prawo do skontaktowania się w Usługodawcą na podane w paragrafie drugim dane kontaktowe w celu rozwiązania problemu.
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany daty realizacji Usługi i/lub dostarczenia produktu w przypadku zaistniałych okoliczności uniemożliwiających dostarczenie Produktu lub realizację Usługi w proponowanym terminie. Średni czas oczekiwania na realizację usługi indywidualnej wynosi 7-14 dni.
  4. Do skorzystania z Usługi lub Produktu elektronicznego przez Klienta niezbędne jest dokonanie płatności.
  5. W procesie składania Zamówienia Klient zobowiązany jest do dokonania wyboru formy płatności za zamówione Produkty z obecnie dostępnych w Sklepie.
  6. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
  7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Usługodawcą Umowy Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
  8. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
  9. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  10. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim o treści zgodnej z Regulaminem.
  11. Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia Zamówienia. W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane.
  12. Usługodawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych niezbędnych do realizacji Zamówienia) lub niedokonania płatności za Zamówienie.
  13. Do realizacji Zamówienia i świadczenia usług drogą elektroniczną niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez zaznaczenia zgody podczas wypełniania Formularza Zamówienia.

§ 7 Ceny produktów i formy płatności

  1. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych, są cenami netto.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów i Usług prezentowanych w Sklepie internetowych, wprowadzania nowych Produktów lub Usług, ich wycofywania, dodawania różnych pakietów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów jak również czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu lub Usługi.
  3. Czas trwania promocji może być ograniczony. Wówczas informacja o kończonej się promocji zostanie zaznaczona przy danych Produkcie lub Usłudze. Rabaty i promocje nie sumują się, chyba że inaczej zostanie to zaznaczone w oferowanej przez Usługodawcę promocji.
  4. W celu dokonania płatności Klient może wybrać następujące formy płatności:
    a) Płatność za pośrednictwem serwisu płatności PayU umożliwiających korzystania z szybkich płatności BLIK.
  5. Klient jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży.
  6. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę. Faktura stanowi dowód zapłaty.

§ 8 Dostawy Produktów

  1. Wysyłka produktów elektronicznych, takich jak materiały merytoryczne, formularze, formatki i template’y nastąpi niezwłocznie po odbyciu konsultacji online, chyba że inaczej zaznaczono przy danym produkcie. Dostęp do Produktów elektronicznych może być ograniczony czasowo lub dożywotni w zależności od produktu, o czym Klient zostanie poinformowany.
  2. W przypadku produktów personalizowanych, tworzonych indywidualnie na Zamówienie klienta (np. w ramach usługi Lean Coaching lub Lean Mentoring) termin realizacji Zamówienia wynosi średnio 7-14 dni od daty zaksięgowania płatności na koncie Usługodawcy, od daty wysłania niezbędnych do realizacji Zamówienia danych poprzez wypełnienie otrzymanego drogą e-mail lub dostępnego na Koncie Klienta formularza, od daty konsultacji. Przy czym brany pod uwagę jest termin ostatniego spełnionego warunku.
  3. W przypadku produktów w postaci konsultacji materiały są wysyłane każdorazowo po spotkaniu online, nie później niż 1 dzień po realizacji konsultacji.
  4. Głównym kanałem komunikacji podczas współpracy jest droga mailowa, chyba że indywidualnie zostanie ustalony inny sposób komunikacji dogodny dla Konsultanta i Klienta. Konsultant nie odpowiada na wiadomości SMS oraz na wiadomości na Instagramie, Messenger etc., Nie są to też kanały komunikacji do przesyłania dokumentacji, wyników konsultacji czy informacji na temat zgłaszanego problemu.
  5. W dni wolne od pracy, tj. sobota, niedziela i święta Konsultant nie odpowiada na wiadomości mailowe oraz połączenia telefoniczne.
  6. W przypadku okresu świąt i urlopu (zapowiedzianego wcześniej) czas oczekiwania na zalecenia i odpowiedzi mailowe ulega adekwatnemu przedłużeniu. Okres urlopowy jest uwzględniony w kalendarzu (dni wyboru dla klienta).
  7. W przypadku sytuacji losowych, np. choroba, czas współpracy może zostać zawieszony.
  8. W przypadku nagłego zdarzenia losowego będącego zdarzeniem niewynikającym z celowych działań, Konsultant ma prawo do odroczenia terminu konsultacji, przedłużenia czasu realizacji usługi, wstrzymania współpracy i/lub zakończenia współpracy.
  9. Konsultant ma prawo wypowiedzieć współpracę z podaniem właściwej przyczyny, z jednoczesnym zwrotem kosztów współpracy obliczonych na zasadzie ilości wykonanych już działań, proporcjonalnie do wykonanej pracy i czasu trwania usługi.

§ 9 Reklamacje i zwroty

  1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
  2. Usługodawca ma obowiązek należnego świadczenia usług określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi lub dostarczonego produktu przez Usługodawcę Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
  3. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    b) Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    c) Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    d) Żądać usunięcia wady.
  4. Reklamacje mogą być składane:
    a) drogą mailową na adres: kontakt@grazynaleana.pl
    b) drogą pocztową na adres korespondencyjny Usługodawcy podany w §2 Regulaminu.
  5. Klient w reklamacji powinien wskazać:
    a) swoje imię i nazwisko
    b) dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia lub jego numer)
    c) przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę
    d) dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
  6. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
  7. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
  8. W przypadku, gdy reklamację wnosi Konsument, termin udzielenia odpowiedzi na reklamację wynosi 14 dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę.
  9. Zwrotowi nie podlega dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  10. Zwrotowi nie podlegają Produkty i Usługi personalizowane dla Klienta po dostarczeniu ich do Klienta. W przypadku pakietów, w skład których wchodzi więcej niż jedną usługa reklamacji nie podlega już zrealizowana usługa. Wówczas reklamacji podlegają jedynie usługi jeszcze niezrealizowane, a Klient traci preferencyjną cenę wynikającą z zakupu pakietu oraz ponosi koszt zrealizowanej usługi w cenie regularnej.
  11. Usługodawca nie odpowiada za reklamacje dostarczenia nieprawidłowego produktu dla Klienta, w przypadku, gdy wadliwość produktu wynika z niekompletnych lub nieprawidłowych danych i informacji przekazanych Usługodawcy przez Klienta i uniemożliwia prawidłowe wykonanie Usługi.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

12. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
a) Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się na stronie internetowej: konhttps://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
b) Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoriacie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
c) Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,
d) Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę znajdują się w polityce prywatności zamieszczonej w Sklepie.
  3. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem, a Administratorem. Do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową.

§ 11 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Usługodawcę przez wskazane w §2 niniejszego Regulaminu dane kontaktowe o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie, jednak nie ma takiej konieczności.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca (Usługodawca) wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    g) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, zawartej w drodze aukcji publicznej;
    i) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    j) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 13 Prawa własności intelektualnej

  1. Wszelkie utwory dostępne w Serwisie i innych stronach, o których mowa w § 1 ust. 1, a w szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Usługobiorcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa. Ich bezprawne wykorzystanie może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  2. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu lub wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  2. Oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z Regulaminem stanowi oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji i realizacji usług on-line.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj. między innymi zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu lub funkcjonowanie Sklepu.
  4. Zmiany wprowadzone w Regulaminie wchodzą w życie z dniem ich publikacji na platformie internetowej na podstronie Regulamin.
  5. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dniu zawarcia Umowy.
  6. W sytuacji, gdy postanowienie zawarte w niniejszym Regulaminie okazałoby się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy Konsumenta, Usługodawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, takie jak: Kodeks cywilny, ustawa o prawach konsumenta, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
  8. Klient ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.05.2024 r.

Skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na adres kontakt@grazynaleana.pl

 

Regulamin Konta

§ 1. Definicje

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie internetowej www.grazynaleana.pl  prowadzony przez Sprzedawcę.
Sprzedawca – Lean Queen zarejestrowana w ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9121834884, REGON:

§ 2. Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Adres korespondencyjny: ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław
  2. Adres e-mail Usługodawcy: kontakt@grazynaleana.pl

§ 3 Wymogi techniczne

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    a) aktywne konto poczty e-mail,
    b) urządzenie z dostępem do Internetu,
    c) odpowiednio skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies oraz JavaScript.

§ 4 Konto ogólne informacje

  1. Założenie Konta przez Kupującego jest całkowicie dobrowolne i zależne od jego woli.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, wygodne sprawdzanie statusu zamówienia, samodzielna edycja danych Kupującego oraz dostęp do udostępnionych formularzy i niektórych treści cyfrowych z poziomu Konta.
  3. Konto klienta zostaje automatycznie utworzone w momencie złożenia pierwszego zamówienia Klienta. Konto zostaje założone na powiązany z zamówieniem adresem e-mail.
  4. Na podany w zamówieniu przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z możliwością zalogowania się do Panelu Klienta poprzez spersonalizowany link dostępowy.
  5. Klient loguje się poprzez personalizowany link, który otrzymuje na maila W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  8. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.
  9. W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.
  10. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
  11. W przypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu,  w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
  12. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.

§ 5 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę znajdują się w polityce prywatności zamieszczonej w Sklepie.

§ 6 Zastrzeżenia

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest na odległość w języku polskim.
  3. Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu w wyniku zaistnienia ważnych przyczyn:
    a) poprawy bezpieczeństwa świadczonej usługi,
    b) konieczności dostosowania Sklepu i Konta do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu, zmiana funkcjonalności konta wymagająca modyfikacji niniejszego regulaminu.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu Konta Kupujący zostanie poinformowany za o planowanej zmianie co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie na przypisany do konta adres e-mail.
  5. W sytuacji braku akceptacji zmian w Regulaminie przez Kupującego, Kupujący powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę poprzez wysłanie stosownej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@grazynaleana.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia konta z chwilą wejścia w życie planowanych zmian w regulaminie lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  6. W przypadku niewyrażenia sprzeciwu przez Kupującego dla planowanych zmian w Regulaminie do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że Kupujący akceptuje zmiany, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy konta w przyszłości.
  7. Ewentualne spory z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  8. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów praca.

§ 7 Postanowienia końcowe

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.05.2024 r.