Gdybym miała wskazać kilka głównych, mocnych stron i tym samym intencji opisujących dlaczego uruchomiałam platformę GRAŻYNA LEANA wskazałabym te 8 punktów:
Ostatnie problemy zgłaszane przez naszych klientów na indywidualnych konsultacjach.
Jakie narzędzia wprowadzić dla pracowników obsługi klienta, aby ustandaryzować jakość?
Który typ mapy procesów wybrać do mapowania standaryzacji systemów IT patrząc na specyfikę mojej branży?
Czy są jakieś gotowe narzędzia lub standard procesu na wprowadzenie kaskadowej komunikacji o zmianach?
Jaką dokładnie formatkę/narzędzie powinniśmy wybrać analizując poziom powtarzalności procesów?
Czym się różni automatyzacja od robotyzacji procesów biznesowych w banku? i w jaki sposób podchodzić do obu zagadnień praktycznie?
Czy da się zoptymalizować pracę w zespole programistów? Czy są jakieś dostępne narzędzia do zarządzania talentami i kompetencjami w IT?
Czy do MPV w podejściu Lean UX podchodzi się tak samo jak do definiowania VA w podejściu Lean?
Nasze ostatnie wpisy wyróżnione przez klientów
Lean Queen
NIP: 9121834884
REGON: 365765642
Ul. Księcia Witolda 49/15 50-202 Wrocław
kontakt@grazynaleana.pl
Copyright © grazynaleana all rights reserved.